Reklamácia tovaru

V prípade, ak ste s tovarom z akýchkoľvek dôvodov neboli spokojný, môžete ho vymeniť (vrátiť bez uvedenia dôvodu) do 14 kalendárnych dní od nákupu na e-shope. Pri kúpe tovaru na predajni tovar nie je možné vrátiť ani vymeniť, za zakúpený tovar v predajni peniaze nevraciame. 

Pre urýchlenie riešenia Vašej reklamácie /vrátenia/výmeny , prosím vyplňte formulár, ktorý nájdete kliknutím na hlavný panel v našej ponuke. 

V prípade, že budete reklamovaný tovar posielať kuriérom alebo poštou, dbajte na jeho zabalenie, aby sa nepoškodil. 

  • K výrobku nezabudnite priložiť sprievodný list s kontaktnými údajmi, v ktorom vysvetlíte, prečo daný produkt reklamujete (v prípade formulára vyplneného na webe, bude generovaný automaticky a je potrebné ho priložiť k reklamovanému tovaru). Taktiež priložte kópiu dokladu o zaplatení alebo záručný list (ak bol vydaný).
  • Predtým ako budete produkt posielať na reklamáciu upovedomte nás o tom emailom alebo telefonicky (v prípade, ak nevyužijete formulár "reklamácie" na našom e-shope).
  • Chybný tovar je možné vrátiť aj na našej predajni

Vaša reklamácia bude vybavená jedným z nasledovných spôsobov:

·         Oprava tovaru

·         Výmena tovaru

·         Zľava z kúpnej ceny 

·         Vrátenie peňazí v hotovosti na predajni 

·         Vrátením peňazí na účet (maximálne do 14 dní na váš bankový účet, obvykle 1-2 pracovné dni).

·         Iné 

Reklamáciu tovaru vybavujeme bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcím. O výsledku posúdenia reklamácie bude kupujúci informovaný neodkladne po rozhodnutí o oprávnenosti reklamácie. Výsledok reklamácie bude kupujúcemu zaslaný elektronicky na jeho mai. Priebežne sa môžete  informovať o stave Vašej reklamácie prostredníctvom e-mailu info@furmenta.sk