Často kladené otázky

Sú ceny rovnaké v predajni ako na eshope?

Áno, všetky ceny sú rovnaké na eshope a v kamennej predajni. 

Je potrebné spraviť si objednávku cez eshop alebo si môžem prísť pre tovar priamo na predajňu?

Urobte tak, ako Vám vyhovuje. Avšak pár minút strávených pri online objednávke Vám može poskytnúť hneď niekoľko výhod: dostanete informáciu o dostupnosti a stihneme presunúť tovar do rezervácie. V prípade objednávky tovaru priamo na predajňu je tovar rezervovaný 48 hodín.  

Budete ma informovať o dodaní tovaru pred doručením?

Áno. Akonáhle je vaša objednávka spracovaná, odovzdáme zabalenú zásielku prepravcovi. Kuriér Vás bude kontaktovať telefonicky a dohodne si s Vami presný čas doručenia podľa zadanej dodacej adresy. 

Ako môžete zrušiť svoju objednávku?

Vašu objednávku môžete zrušiť v e-shope a telefonicky na +421 908 039 959 alebo e-mailom na adrese info@furmenta.sk

Kedy mi budú vrátené peniaze za stornovanú/reklamovanú/vrátenú objednávku?

Peniaze Vám budú vrátené najneskôr do 14 kalendárnych dní, obvykle vraciame peniaze do 1-2 pracovných dní.

Mám nejaký problém s Vaším tovarom, ako to môžem reklamovať alebo vymeniť?

Pokiaľ sa stretnete s problémom pri našom tovare, alebo Vám bol zle dodaný tovar, kedykoľvek nás môžete kontaktovať. Vašu reklamáciu sa budeme snažiť vybaviť v čo najkratšom čase a k Vašej spokojnosti. Bližšie informácie pre reklamáciu v nájdete v sekcii Reklamácie, Reklamačný poriadok.

Čo ak mi veľkosť obuvi nesadne?

V prípade, že vám obuv nesadne, jednoducho nám ju zašlite spať. Vyplňte si reklamačný formulár, ktorý máte v balíku a zašlite nám tovar späť s požiadavkou na výmenu. Zašleme vám na výmenu nový pár, ktorý ste si zvolili. Pri opätovnom doručení už nebudete hradiť dopravu. V prípade, že si zvolíte na výmenu iný model, ktorý je drahší – rozdiel uhradíte pri doručení. Ak si zvolíte lacnejší model, rozdiel Vám zašleme na Váš bankový účet.